pátek 30. ledna 2015

3, 2, 1 Začínáme!

A je to tady!!

Ten velký den, na který jsem se opravdu dlouho připravovala a jsem nesmírně šťastná, že přišel.
Mít blog, kde budu publikovat své názory na svojí velikou lásku: ČTENÍ, je pro mě jako sen. Mám velkou tendenci děj přečtených knih rychle zapomínat, a tak jsem ráda, že se prostřednictvím tohoto blogu budu moct do dějů vracet a znovu je prožívat.

Doufám, že Vás svými názory zaujmu a třeba se shodneme. Byla bych ráda, kdyby se to tu udržovalo na přátelské rovině. PROSÍM, žádné vulgarismy, urážky a nadávky. Vždy si ráda přečtu názor, ať už je to kritika, pochvala či návrh na úpravu. 

Do budoucna tu přibude víc článků, recenzí atd. Zatím jenom pár knih, které jsem přečetla nedávno, protože jak už jsem řekla, mám opravdu špatnou paměť, takže si asi budu muset již přečtené knihy přečíst znovu :D

Tak snad se nám tu spolu bude dařit. Uvítám každý názor, tak se nestyďte, kritika nás posouvá dál.

S láskou Nikol 

6 komentářů:

  1. Ďalší knižný blog, ďalší milovník kníh :)) Som rád, že ďalší pribudol :)) Máš pekný vzhľad, musím uznať :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaa, hroutím se do mdlob. Je krásné číst první komentář a ještě ke všemu tak pěkný. Děkuji za pochvalu toho vzhledu, tak jsem se s ním natrápila :)
      Knihy miluji opravdu už od malička, moje maminka říká, že jsem si četla už v bříšku :)

      Vymazat
  2. Jak tak koukám, vypadá to na slibný rozjezd, tak přeju hodně štěstí a spoustu čtenářů do budoucna! :) A design máš fakt pěkný, to ladění do fialové je super :) Koukám, že čteš Velkého Gatsbyho, taky se na něj chystám, tak jsem zvědavá na tvůj názor! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc, budu se snažit aby to nezaniklo :)
    Na tom desgnu je vtipné, že já fialovou moc nemusím, ale takhle se mi to vážně líbí :D
    Velkého Gatsbyho čtu, ale zatím se do toho nemůžu moc dostat, tak uvidíme :) Každopádně recenze bude, mám to jako maturitní četbu, takže dočíst musím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš vážně krásný a povedený design :) Tvůj blog se mi líbí, těším se na tvé články. Přeji ti vše nejlepší, hodně chuti a inspirace do dalšího blogování a samozřejmě také spoustu nadšených čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu, opravdu moc děkuji :) Tohle jsou komentáře, které mi vážně dodávají chuť a také ten dobrý pocit, že to, co tvořím se někomu líbí.
      Tvého názoru si vážím, děkuji :)

      Vymazat