středa 4. února 2015

Unboxing (1)

Máme tu první unboxing a co je na tom zajímavé? Je můj naprosto první unboxing.
Ano, já si knížky nikdy sama nekoupila, pokud nepočítám seznam, který jsem třeba napsala mamce a ta mi knihy koupila. Balíček jsem si ještě nikdy neobjednala. Asi si říkáte, co je tohle za knihomola, ale knihomol opravdu jsem. Návštěvy knihovny jsou hodně časté a knížky dostávám většinou k Vánocům či jiným svátkům.
Tak se na to vrhneme :) předem se omlouvám za kvalitu fotek, ale ještě nemám ten správný foťák.




Balíček jsem objednávala z Bux.cz, kde měli opravdu úžasné slevy, a tak jsem prostě nemohla odolat :D však to znáte.
Ještě než Vám ukážu ty skvosty, tak Vám povyprávím takovou vtipnou historku, která se k tomu váže.

Balíček jsem si vyzvedávala v Zásilkovně na Budějovické, jenomže... Než jsem to tam našla, tak jsem Budějovickou měla prošlou snad křížem krážem. Tam je to tak blbě označené. Tahle Zásilkovna se totiž nachází v prodejně s nářadím. No řekněte, kdo by hledal Zásilkovnu v prodejně s hřebíkama
Když jsem tam dorazila, tak se prodavač v prodejně s nářadím strašně smál a říkal, že nejsem jediná, že je to běžné. Každopádně balíček jsem vítězoslavně získala a pak šťastně doma rozbalovala.

Zabalené tedy nic moc, ale za tu cenu... :)
Už se na mě ty skvosty těší!!
Za tyhle knížky jsem neskutečně šťastná. Četla jsem první díl a dlouho
jsem nemohla sehnat další díly.










Ze všech těch knížek jsem opravdu nadšená a brzy (snad) se můžete těšit na recenze. Ještě musím dodat, že knížky jsou ve výborném stavu

 S láskou, Nikol





7 komentářů:

  1. Vybrali jsi hezké knihy! Nejvíce mě láká Pravá krev a Bílý kůň. Ty obálky jsou kouzelné! :3
    Rozhodně pokračuj, těším se na další unboxing! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Bílý kůň mě také hodně zajímá :) ale nejdřív musím přečíst plánované knihy do školy :/ tak snad se na něj vrhnu co nejdřív :)
    Unboxingy plánuji do budoucna, ale né tak často.

    OdpovědětVymazat
  3. Bílého koně už mám nějakou dobu doma, ale ještě jsem se k němu nedostala.
    Dech si chci také přečíst.
    Přeji ať se knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Já se na to chci vrhnout co nejdříve, ale seznam je dlouhý a dlouhý :D Tak doufám, že to bude co nejdřív.

      Vymazat
  4. wow, závidím takú nádielku. A veľmi ma potešili tvoje prvé vety že si knihy často nekupuješ ale chodíš do knižnice :) ja som mala tendenciu kupovať si každú knihu, lenže nie každá sa mi páčila tak, aby som ju doma musela mať a tak som sa naučila chodiť do knižnice. Doma mám teda už len knihy ktoré ma zaujali v knižnici a povedala som si že "tak túto musím mať" a naozaj som ju potom otvorila aj druhý krát :) TheBookLady

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám radši, když o té knize vím, že se mi líbí a že si jí přečtu znovu. Ale vlastně od doby, co sou na bux.cz takové slevy, tak kupuji :D
    Ale knihovna pro mě má osobní kouzlo, chodím tam už od malička :)
    Jinak děkuji za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně knih jsem četla a musím říci, že jsou skvělé!:-)

    Podívej se na můj nový blog, budu ráda za zhodnocení!:-) http://catherineschon.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat